۹ استایل زمستانی در سال ۲۰۲4

تُرسه
7 اسفند, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
۹ استایل زمستانی در سال ۲۰۲4

با شروع فصل زمستان احتمالا شما هم  این دغدغه را خواهید داشت که زمستان امسال چی بپوشیم؟ برای انتخاب و خرید بهترین لباس زمستانی نیاز است با ترندهای زمستانی سال ۲۰۲4 آشنا شوید تا استایلی مطابق با مد روز داشته باشید. در این مقاله به معرفی استایل زمستانی ۲۰۲4 پرداخته‌ایم.

کاپشن پافر کوتاه با شلوار پارچه ای

 وقتی صحبت از لباس پوشیدن در هوای سرد می‌شود، یک کاپشن پافر کوتاه همیشه یک گزینه مطمئن است. می‌توانید آن را با شلوار پارچه‌ای دمپا و بوت چرم نوک تیز ست کنید.

کت تدی با شلوار جاگر

کت‌های تدی راحت‌ترین استایل برای گرم نگه داشتن و شیک بودن در زمستان هستند. این کت‌ها را می‌توانید با شلوار جاگر بژ و بوت چانکی Chunky Platform Boots (بوت هایی با پاشنه‌های ضخیم یا پاشنه لژ‌دار) ست کنید. برای خرید شلوارهای زنانه کلیک کنید.

شلوار چرم با ژاکت بافتنی

شلوارهای چرمی یکی از لباس‌های پرطرفدار در فصل زمستان هستند. با یک ژاکت بافتنی راه راه و بوت چانکی Chunky Platform Boots (بوت هایی با پاشنه‌های ضخیم یا پاشنه لژ‌دار)، استایل خود را به روز کنید.

پالتو کتی اورسایز با شلوار چرمی

با پوشیدن کت‌های اورسایز به همراه شلوار چرمی، یک استایل کلاسیک داشته باشید؛ اما یک جفت کفش پاشنه بلند فانتزی به آن اضافه کنید تا استایل زمستانی ایده آلی برای بیرون رفتن داشته باشید. برای خرید کت های زنانه اورسایز کلیک کنید.

ژاکت پشمی اورسایز به همراه جین و بوت

یک ژاکت پشمی اورسایز، لباس نرم و راحتی است که می توانید در کل زمستان بپوشید. پیشنهاد می‌کنیم که آن را با شلوار جین و بوت ست کنید.

پالتو بلند پاستیلی با کفش تخت باله

در این فصل، کفش‌‌های تخت باله در حال بازگشت هستند. نقوش پاپیون کلاسیک و بند‌های کشی، راه خود را به کمد مجموعه‌های فشن باز کرده‌اند. با ست کردن آن با یک پالتو پاستیلی نرم، حس لطیف این کفش‌ها را در آغوش بگیرید.

استایل مینیمال و پالتو کتی با رنگ خنثی

اگر استایل مینیمال را را ترجیح می‌دهید، باید یک پالتو کتی با رنگ خنثی در کمد لباس خود داشته باشید. برای اینکه مطابق با مد روز باشید، می‌توانید از شال‌ گردن‌های موهر استفاده کنید. در نهایت، استایل خود را با بوت‌های بنددار تکمیل کنید. برای خرید پالتو کتی کلیک کنید.

پیراهن تابستانی با پالتو کتی و بوت کوهنوردی

با پوشیدن یک پالتو کتی و شلوار گرم و یک جفت بوت کوهنوردی، از پیراهن‌های تابستانی خود را استفاده کنید.

پالتو آبی کلاسیک با بوت پاشنه دار و جین

هیچ ایرادی در این استایل کلاسیک وجود ندارد و برای تمام موقعیت‌ها شیک است. شما قطعا لباس‌های دیگری در کمد خود پیدا خواهید کرد که با آن بپوشید. برای مطالعه ۴ نکته ای که قبل از خرید شلوار راحتی زنانه باید بدانیم از سایت ترسه کلیک کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.