۴ نکته ای که قبل از خرید شلوار راحتی زنانه باید بدانیم

تُرسه
7 اسفند, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
۴ نکته ای که قبل از خرید شلوار راحتی زنانه باید بدانیم

یکی از لباس‌هایی که خانم‌ها در خانه به تن می‌کنند، شلوار راحتی زنانه و دخترانه است؛ اما برای داشتن حس راحتی و آرامش بیشتر، حتما باید در انتخاب و خرید شلوار راحتی به جنس پارچه، سایز، رنگ و مدل آن توجه و دقت کنید. در این مقاله به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

نکاتی در خصوص خرید شلوار راحتی زنانه

همانطور که گفته شد، نکاتی وجود دارند که باید هنگام خرید شلوار راحتی در نظر گرفته شوند؛ این نکات عبارت هستند از:

جنس شلوار راحتی

شلوارهای راحتی دارای جنس‌های مختلفی هستند که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. برای مثال جنس پارچه شلوار راحتی با شلوارهای رسمی بسیار متفاوت است. در ادامه به معرفی انواع پارچه‌های شلوار خواهیم پرداخت.

  • پارچه نخی 

یکی از پرطرفدارترین شلوارهای راحتی دخترانه، شلوار نخی است. این نوع از شلوار به دلیل  داشتن ویژگی نرم و سبک بودن مناسب فصل تابستان است؛ زیرا می‌تواند حس خنکی را به شما بدهد. علاوه بر این، این جنس پارچه حساسیت‌زا نیست؛ به همین دلیل گزینه خوبی برای افرادی است که پوست حساسی دارند. شما می‌توانید برای خرید شلوار راحتی به سایت فروشگاه ترسه مراجعه کنید. پارچه‌های نخی ۱۰۰ درصد نخ هستند اما چروک‌پذیری زیادی دارند که اتوکشی آن را کمی دشوار کرده است. 

  • پارچه نخ پنبه 

یکی از پرفروش‌ترین شلوارهای راحتی زنانه، جنس نخ پنبه است. این نوع شلوارها مانند شلوارهای نخی سبک و نرم هستند که آن‌ها را به گزینه‌ای مناسب برای فصول گرم سال تبدیل کرده است.

  • پارچه کتان

جنس پارچه کتان مقاوم است و این امر باعث شده است تا در برابر عوامل محیطی و شوینده‌ها  سرسخت باشند. این نوع از شلوارها سطحی صاف و درخشنده دارند.

  • پارچه کشمیر

پارچه کشمیر به دلیل ضخامتی که دارند برای فصول سرد سال مناسب است.

  • پارچه ابریشمی

لباس‌هایی که از پارچه ابریشم تهیه می‌شوند بسیار لطیف و سبک هستند و به همین دلیل معمولا در تولید لباس خواب و راحتی استفاده می‌شوند. عیب این نوع از پارچه‌ها این است که عرق را در طول روز جذب نمی‌کند؛ بنابراین برای افرادی که تعریق زیادی دارند گزینه مناسبی نیستند.

  • پارچه پلاستیکی

یکی از نامناسب‌ترین پارچه‌ها، پلاستیک است؛ زیرا از مواد یا پلاستیک تهیه می‌شوند و بسیار حساسیت‌زا هستند.

چگونه مرغوبیت پارچه شلوار راحتی را تشخیص دهیم؟

در این بخش به مواردی اشاره کرده‌ایم که می‌توانید با کمک آن‌ها متوجه مرغوبیت پارچه‌های شلوار راحتی شوید:

  • هرچه وزن پارچه بیشتر باشد طبیعتا مقاومت بیشتری دارد و برعکس؛ هنگام خرید شلوار راحتی باید به این نکته توجه کنید که پارچه تا چه حدی نازک است، زیرا در صورتی که بسیار نازک باشد مرغوبیت کمتری خواهد داشت.
  • جهت جلوگیری از ساییدگی و پوستدگی پارچه باید به مقاومت و استحکام پارچه دقت کنید.
  • میزان ثبات رنگ و آبرفت یکی دیگر از نکاتی است که باید هنگام خرید شلوار راحتی به آن توجه کنید.

سایز شلوار راحتی

سایز شلوار در راحتی و آرامش ما در منزل بسیار موثر است؛ بنابراین می‌بایست شلواری را انتخاب کنیم که متناسب با سایزمان است و در آن احساس راحتی کافی داریم.

رنگ شلوار راحتی

پیشنهاد ما این است که برای شلوار راحتی خانگی زنانه رنگ‌‌های شاد و روشن استفاده کنید. حتما در هنگام خرید دقت کنید که جنس پارچه آن ثبات رنگی بالایی داشته باشد.

مدل شلوار راحتی

شلوارهای راحتی زنانه مدل‌های متنوعی دارد؛ شما می‌توانید بر اساس سلیقه و مد روز شلوار دلخواه خود را خریداری کنید.

خرید اینترنتی شلوار راحتی زنانه

برای خرید اینترنتی شلوار راحتی زنانه حتما سایز واقعی و دقیق خود را اندازه بگیرید و سپس به راهنمای سایزبندی لباس در فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید و بر اساس آن خرید خود را نهایی کنید. برای مطالعه ۹ استایل زمستانی در سال ۲۰۲4 از سایت ترسه کلیک کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.