چگونه استایل پاییزی داشته باشیم؟

تُرسه
6 اسفند, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
چگونه استایل پاییزی داشته باشیم؟

چگونه استایل پاییزی داشته باشیم؟
چگونه استایل پاییزی داشته باشیم؟

با شروع فصل پاییز افراد می‌توانند استایل پاییزی مورد علاقه خود را بپوشند و با پوششی متفاوت به مهمانی، محل کار یا دانشگاه بروند. رنگ، نوع پارچه، بافت، اندازه و ترکیب لباس‌های پاییزی در کنار هم تبدیل به یک استایل خاص و منحصر به فرد می‌شوند. در این فصل رنگ‌های شاد و انرژی‌بخش مانند رنگ‌های زرد، نارنجی، قرمز و آجری که با طبیعت پاییز همخوانی دارند گزینه‌های مناسبی است در این مقاله از سایت ترسه می‌خواهیم شما را با چند استایل پاییزی زیبا آشنا کنیم.

چه رنگ هایی مناسب استایل پاییزی است؟

برای داشتن یک استایل پاییزی جذاب باید در انتخاب رنگ لباس‌ها دقت کنید. همانطور که می‌دانید رنگ‌هایی مانند طوسی، کرم، سفید و مشکی رنگ‌های خنثی هستند که در پاییز می‌توانند در کنار رنگ‌های گرمی مثل نارنجی، قرمز، زرد استایل پاییزه شما را تکمیل کنند. 

این نکته را فراموش نکنید که این رنگ‌ها معمولا همراه با رنگ‌های خنثی استفاده می‌شوند تا سردی رنگ‌های خنثی را کمتر کنند. ما پیشنها می‌کنیم که برای جزییات دیگری مانند کفش، بوت یا کیف از رنگ‌های تیره استفاده کنید.

نوع و بافت لباس در استایل پاییزه 

به دلیل سرمای فصل پاییز، افراد لباس ضخیم‌ و کلفت‌تری در این فصل به تن می‌کنند تا از آن‌ها در برابر سرما محافظت کند؛ پوشش لباس‌های پاییزی، استفاده از پارچه‌های تقریبا ضخیم خصوصا در قسمت بالاتنه است. برای شلوار هم از شلوارهایی با جنس جین یا کتان استفاده می‌شود که هم گرم باشد و هم با ترکیب استایل پاییزه همخوانی داشته باشد.

در این فصل بهتر است از نیم بوت‌های کوتاه چرمی به همراه کیف‌های دوشی یا دستی چرمی استفاده شود اما این موضوع بستگی به ترکیب لباس‌ها دارد،‌ گاهی استایل شما با کفش اسپرت می‌تواند ظاهر فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

دیگر لباس‌هایی که در این فصل بسیار پرکاربردند، لباس‌های آستین بلند و شومیزهایی با پارچه کبریتی یا بافتنی هستند که ترکیب آن‌ها با پلیور استایل شما را منحصر به فرد می‌کند.

هودی یکی از لباس‌هایی است که در کمد هر خانمی پیدا خواهد شد؛ لباسی راحت و کژوال اما شیک و کاربردی. هودی‌ پوششی جلو بسته و دارای جیب بزرگ و کلاه است که برای فصل پاییز گزینه بسیار مناسبی است و می‌تواند در کنار یک پافر یا شلوار جین روشن استایل اسپرت شیکی را ایجاد کند.

 نکاتی در خصوص استایل پاییزی

نکات زیر را در هنگام خرید و ست کردن لباس‌های پاییزی رعایت کنید:

  • از اکسسوری‌ها استفاده کنید مانند گردنبند‌ها و انگشترها
  •  از استایل تمام چرم استفاده نکنید؛ پیشنهاد ما این است که چرم در قسمت‌هایی از کت‌ها، کیف‌ها و یا فقط در نیم بوت‌ها استفاده شود
  •  سعی کنید به اندازه رنگ‌های سرد و یا گرم استفاده کنید؛ زیرا استفاده بیش از حد از این رنگ‌ها زیبایی استایل پاییزی را از بین می‌برد. 
  • به جای استفاده از لباس‌های تنگ و چسبان می‌توانید از بلوز گپ در استایل پاییزه خود استفاده کنید.
  • اگر علاقه‌مند به پوشیدن لباس‌های طرح‌دار هستید پیشنهاد ما برای فصل پاییز، طرح ببری و پلنگی است.
  •  رنگ‌ها رابر اساس به پوست خود انتخاب کنید.

انواع لباس‌ها در استایل پاییزی 

در ادامه به معرفی انواع لباس برای استفاده در استایل پاییزی خواهیم پرداخت:

 پافر

در ایران به کاپشن‌های بدون آستین پافر می‌گویند که شبیه کاپشن بلند/کوتاه بادی است و انواع کوتاه و بلند آن در بازار موجود است؛ این لباس همراه با کلاه‌‌های بافت، هودی یا دورس یک استایل محبوب در فصل پاییز است.

 پانچو

پانچو در واقع شنل جلو بسته‌ای است که معمولا دارای جنس کشمیری یا بافت‌های پشمی است. این لباس در کنار بوت‌های بلند پوشش منحصر به فردی برای فصل پاییز است.

 پالتوهای بارانی 

این لباس‌ها جزء قدیمی‌ترین لباس‌‌های استایل پاییزه هستند. همانطور که می‌دانید بارانی‌ها ضد آب هستند و از مواد مختلفی مانند شمعی، مموری و چرمی تهیه می‌شوند. رنگ بیشتر پالتوهای بارانی مشکی، استخوانی یا بژ است.

 شکت

این لباس‌ شبیه به پیراهن مردانه است با این تفاوت که با پارچه گرم و پاییزی تهیه می‌شود و با شلوار مام استایل یا واید، استایلی کژوال و پاییزی ایجاد می‌کند. بهترین استایل ها را فروشگاه ترسه بیابید.

 بافت

بافت انواع مختلفی دارد مانند درشت نقش یا ریز نقش که معمولا در زیر بارانی یا پالتو از آن استفاده می‌کنند. تعدادی از بافت‌ها در سایزهای کراپ تاپ‌های آستین بلند و یا بلند تهیه می‌شوند. 

برای مطالعه فرق دورس و هودی چیست؟ کلیک کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.