در زمستان 1402 چه رنگ لباسی ترند است؟

تُرسه
8 اسفند, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
در زمستان 1402 چه رنگ لباسی ترند است؟

صبح‌های خاکستری و بارش باران، بلند شدن از رختخواب را برای ما دشوار کرده است. به همان اندازه که ما عاشق لباس‌های سیاه، سفید و خاکستری هستیم، لباس‌های رنگی ما هم می‌توانند به روشن شدن این صبح تیره کمک کنند. مجموعه‌ای از رنگ‌های هیجان انگیز وجود دارند که می‌توانند حتی در بارانی‌ترین روزها هم شادی و حال خوب را برای ما به ارمغان بیاورند. این موضوع ممکن است برای افرادی که به سبک مینیمال پایبند هستند کمی ترسناک باشد اما می‌توان از این رنگ‌ها در کنار رنگ‌های خنثی استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که 

در زمستان 1402 چه رنگ لباسی ترند است؟

استایل با رنگ سبز 

از زمانی که رنگ سبز بوتگا وارد صنعت مد شد، استایلیست‌ها بیش از پیش به این رنگ روی آوردند. طیف گسترده‌ای از سایه‌های این رنگ از سبز ملایم گرفته تا سبز تیره، اجازه می‌دهد تا به راحتی در کمد لباس هر کسی جای بگیرد و به سادگی با رنگ‌های خنثی اصلی ترکیب شود.

استایلی شاد با رنگ نارنجی 

رنگ نارنجی، یکی از رنگ‌های شاد است که باید به آن توجه کنید؛ این رنگ نه تنها با رنگ‌های سفید و مشکی کلاسیک عالی به نظر می‌رسد، بلکه می‌توان آن را با سرمه‌ای یا رنگ جین هم ست کرد.

برای مطالعه در باره پارچه ژاکارد چیست؟ کلیک کنید.

آبی  رنگ محبوب لباس در زمستان

اگر نسبت به رنگ لباس حساس هستید، لباس‌های زنانه آبی بهترین گزینه برای شما است مخصوصا اگر با دیگر آيتم‌های استایل شما همخوانی داشته باشد.

استایل با رنگ قهوه ای در زمستان

رنگ قهوه‌ای شاید شاد و سرزنده نباشد، اما وقت آن رسیده که فضایی از کمدتان را به آن اختصاص دهید. این رنگ به راحتی با تمام رنگ‌ها ست می‌شود و ترکیب زیبایی را ایجاد می‌کند. برای خرید از فروشگاه ترسه کلیک کنید.

استایلی متفاوت با رنگ زرد

شاید پوشیدن لباس‌های زرد کمی دشوار باشد، اما ساده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. برای افرادی که رنگ پوست و موی‌شان به رنگ زرد می‌آید، بسیار جذاب است. برای مشاهده تمامی دانستنی مد و پوشاک در ترسه کلیک کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.