استایل های زمستانی مناسب مهمانی 

تُرسه
8 اسفند, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
استایل های زمستانی مناسب مهمانی 

با شروع فصل زمستان، ممکن است ما در مهمانی‌های مختلف دعوت شویم. یکی از دغدغه‌های ما در مهمانی‌های فصل زمستان، انتخاب لباس مناسب است؛ زیرا باید نکات زیادی را رعایت کنیم، مانند انتخاب یک لباس گرم. این موضوع موجب می‌شود که گزینه‌های ما برای انتخاب محدودتر شود. در این مقاله به معرفی استایل های زمستانی مناسب مهمانی پرداخته‌ایم.

استایل های زمستانی مناسب مهمانی

در بخش به معرفی استایل های زمستانی مناسب مهمانی پرداخته‌ایم.

بافت‌های زمستانه

بافت‌ها همیشه ترند هستند و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند. همچنین یکی از لباس‌هایی که در هوای سرد بسیار پرکاربرد هستند، بافت‌های زمستانه هستند. بافت‌‌های مختلفی در بازار وجود دارند مانند کوتاه، بلند، اورسایز و کراپ که شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود یک مدل را انتخاب و آن را با شلوار جین جذب و نیم بوت ست کنید.

استایل های زمستانی با دامن مینی

دامن مینی یکی از لباس‌های زیبا برای مهمانی‌های فصل زمستان است. در صورتی که به مد و فشن علاقه‌مند هستید می‌توانید برای مهمانی دامن مینی بپوشید. در واقع به دلیل اینکه قسمتی از پای شما بیرون است، می‌تواند جذابیت شما را دو برابر کند. البته با توجه به سردی هوا، بهتر است از پارچه‌های ضخیم استفاده کنید تا سردتان نشود. همچنین، پیشنهاد می‌دهیم دامن مینی را با یک جفت بوت بلند ست کنید.

کت و دامن یا کت و شلوار

کت یا شلوار و یا دامن یکی از استایل هایی است که علاوه بر شیک و جذاب بودن،  گرم و مناسب فصل زمستان است. اگر در یک مهمانی رسمی دعوت شدید، کت و دامن یا شلوار انتخاب مطمئنی برای شما خواهد بود. البته کتی را انتخاب کنید که بتوانید آن را با لباس‌های مختلف به آسانی ست کنید. بهتر است ساده و رنگ آن خنثی باشد.

کراپ

کراپ‌های دورس و بافت گزینه‌های مناسبی برای فصل زمستان هستند. کراپ‌های بافت را می‌توانید با دامن مینی و بوت بلند ست کنید یا اگر می‌خواهید استایل خود را کمی اسپرت انتخاب کنید می‌توانید کراپ‌های دورس را شلوارهای جاگر و کتونی بپوشید.

برای خرید شیکترین لباس ها از ترسه به نگار به فروشگاه ترسه مراجعه کنید.

یقه اسکی

یقه اسکی یکی از لباس‌هایی است که هیچگاه از مد نمی‌افتد و بسیار پر طرفدار است. بنابراین اگر یقه اسکی دوست دارید می‌توانید تا زمانی که هوا خنک است آن را بپوشید. یقه اسکی به دلیل پوشاندن گردن، در روزهای سرد زمستان احساس گرما خوبی به شما می‌دهد. بلوزهای یقه اسکی را می‌توانید با دامن مینی یا شلوار جین جذب بپوشید.

برای مشاهده مطلب ۴ نکته برای استایل روز برفی از ترسه به نگار کلیک کنید

استایل های زمستانی با لباس‌های اورسایز 

لباس‌های اورسایز در فصل پاییز و زمستان دوباره ترند شده‌اند. می‌توانید بافت یا دورس‌های اورسایز را خریداری کنید و با شلوار‌های جذب یا دامن ست کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.