۴ نکته برای استایل روز برفی

تُرسه
8 اسفند, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
۴ نکته برای استایل روز برفی

روزهای برفی یکی از جذاب‌ترین روزهای سال است که ممکن است شما برای برف بازی یا قدم زدن زیر برف به خیابان‌ها بروید؛ شما می‌توانید استایل خود را در این روزها با کمی سلیقه و حوصله، جذاب تر و خاص تر کنید.

نکات مهم برای استایل روزهای برفی

ما در این مقاله از سایت ترسه قصد داریم به نکاتی در خصوص استایل روزهای برفی را به شما نشان بدهیم.

چند لایه لباس بپوشید

در روزهای برفی سعی کنید چند لایه لباس بپوشید؛ زیرا با وجود پوشیدن پالتوهای گرم و ضخیم باز هم ممکن احساس سرما کنید، بنابراین توصیه می‌کنیم چند لباس گرم در زیر کت یا پالتو خود بپوشید تا سرما به بدنتان نرسد. امامهمترین کار ست کردن این لباس ها با یکدیگر است؛ شما می‌توانید لایه های لباس‌ خود را بر اساس جنس، رنگ و طرح با هم ست کنید به عنوان مثال می‌توانید پالتو تک رنگ خود را به همراه یک پیراهن یقه دار طرح دار یا یقه اسکی بافت ساده ست کنید و برای گرم نگه داشتن بدنتان در زیر لباس های خود یه تاپ یا تیشرت تنگ بپوشید. 

بستن کمربند روی پالتو

اگر کت یا پالتو قدیمی دارید می توانید با استفاده از یک کمربند شیک که با رنگ کت شما همخوانی دارد، از آن دوباره استفاده کنید؛ بستن کمربند باعث می شود لایه های پالتو روی هم بیاید و شما را گرم تر نگه دارد.

پوشیدن پالتوهای خز دار

پالتوهای خزدار یکی از ترندترین استایل های روزهای زمستان هستند که گرمای لذت بخشی نیز دارند. اگر طرفدار استایل های خانمانه و رسمی هستید می توانید از پالتوهایی استفاده کنید که تنها یقه یا سرآستین‌ هایش خز دارد. همچنین می‌توانید این پالتوهای خزدار را با بوت خزدار ست کنید.

استفاده از کلاه های بافتنی

کلاه های بافتنی اولین آیتم در استایل روزهای برفی است؛ کلاهی انتخاب کنید که با شال گردن، بوت یا کمربندتان ست باشد. کلاه علاوه بر جذاب تر کردن استایل شما موجب گرم نگه داشتن گوش و سرتان می شود.

پوشیدن بوت چرم و ضد آب در استایل روز برفی

کفش مناسب برای استایل روزهای برفی، بوت های چرم و ضد آب هستند که با توجه به استایل شما می‌تواند بلند یا کوتاه باشد؛ برای مثال اگر می خواهید در روز برفی قدم بزنید بوت های بالای زانو انتخاب مناسبی است اما اگر می خواهید روز برفی خود را با برف بازی بگذرانید بهتر است از بوت های نیم پاشنه استفاده کنید و همراه با پالتو یا کاپشن بلندتر که ضد آب هستند ست کنید.

برای مطالعه در مورد استایل های زمستانی مناسب مهمانی  از ترسه به نگار کلیک کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.