۶ استایل با کت تک زنانه

تُرسه
30 بهمن, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
کت تک زنانه

در این بلاگ از سایت ترسه به نگار 6 استایل شیک با کت زنانه را با مدل های متنوع مشاهده می کنید.

۶ استایل با کت تک زنانه

استایل با کت های تک زنانه یکی از استایل های محبوب  برای بهار 1403 است. ست کردن این کت ها کار ساده ای است، تنها باید شرایط مورد نظر خود را در نظر بگیرید و آن را با شلوار و لباس مناسب ست کنید. شما با کمک این کت ها می توانید علاوه بر استایل کلاسیک، استایل اسپرت نیز داشته باشید. در این مقاله به معرفی چند استایل با کت تک زنانه برای عید 1403 پرداخته ایم.

کت تک زنانه

استایل با کت تک زنانه

یکی از سوالاتی که معمولا خانم‌ ها هنگام پوشیدن کت تک از خودشان می پرسند این است که زیر کت چی بپوشیم؟ بنابراین مهمترین آیتمی که باید هنگام ترکیب استایل با کت در نظر بگیریم، انتخاب لباس مناسب برای زیر کت است؛ احتمالا اولین انتخاب، شومیز خواهد بود. شومیز مناسبترین گزینه برای شما است اما گزینه های دیگری نیز وجود دارند که ما در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت سپس شما می توانید با توجه به استایلی که دارید یکی  از آنها را انتخاب کنید.

کت تک زنانه

کت تک با شومیز

با توجه به اینکه برای چه موقعیتی می خواهید کت تک بپوشید، می توانید مدل های مختلفی از شومیز را بپوشید اما در نظر داشته باشید که این کت ها در تمام فصل ها کاربرد دارند بنابراین باید شومیر خود را مناسب فصل انتخاب کنید. همچنین  لازم است به مدل یقه کت و شومیز حتماً توجه کنید؛ بهتر است مدل برش کت و شومیز با یکدیگر همخوانی داشته باشند.  ترکیب این کت های اسلیم فیت با شومیز می تواند استایلی اسپرت و شیکی  را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای مطالعه بیشتر روی نکاتی که باید در انتخاب لباس راحتی زنانه بدانید از ترسه به نگار کلیک کنید.

کت تک اسپرت با تیشرت

استفاده از تیشرت یکی از گزینه های مناسب برای استایل با کت تک است البته بهتر است با تیشرت های طرحدار ست نکنید و از تیشرت های ساده با یقه هفت یا گرد استفاده کنید. برای مثال، در صورتی که کت شما سفید، طوسی یا سرمه ای است می توانید از رنگ های مختلف تیشرت استفاده کنید اما بهتر است تیشرت های یقه گرد را با کت یقه ایستاده استفاده نکنید. همچنین در صورتی که می خواهید استایلی رسمی داشته باشید پیشنهاد می کنیم تیشرت های ساده بپوشید.

کت تک زنانه

کت تک با پیراهن کوتاه

پوشیدن کت تک همراه با پیراهن کوتاه استایل شما را بسیار جذاب می کند. این استایل مناسب مهمانی های رسمی است. این استایل در کنار گردنبندهای بزرگ و کفش پاشنه بلند می تواند بسیار خاص به نظر بیاید. اگر این استایل را انتخاب می کنید بهتر است قد کت تا بالای کمتر شما باشد؛ در غیر این صورت اندام شما نامتوازن به نظر خواهد آمد. 

کت تک با لباس های اورال

این استایل برای دختران جوانی که به دنبال استایلی متفاوت و خاص هستند، گزینه بسیار مناسبی است؛ برای ترکیب این ست کافی است کت تک خود را روی لباس های اورال یا سرهمی بپوشید و با صندل یا کفش های پاشنه بلند استایل خود را کامل کنید. بهتر است رنگ و مدل دوخت کت و سرهمی را در نظر بگیرید تا ظاهری آراسته تر داشته باشید. در صورتی که اضافه‌وزن دارید، بهتر است از سرهمی های خیلی تنگ یا خیلی گشاد استفاده نکنید.

کت تک با دامن های بلند

استایل کت تک با دامن های بلند یکی از استایل های خاص و بسیار جذابی است که شما می توانید در فصل بهار از آن استفاده کنید. برای داشتن این استایل منحصر به فرد کافی است دامن خود را با کت تک یقه ار یا حتی برش دار ست کنید و این ترکیب را با پوشیدن کفش های تخت تکمیل کنید. این استایل مناسب محیط های رسمی، دورهمی های خانوادگی یا مجالس است.

در صورتی که برای مهمانی های رسمی این استایل را انتخاب کرده اید بهتر است از مدل های رسمی و ساده کت تک و دامن استفاده کنید. همچنین هنگام انتخاب کت حتما به قد آن توجه کنید؛ زیرا اگر قد کت با لباس زیر آن هماهنگ نباشد ظاهر شما نامنظم به نظر می آید.

کت تک با پیراهن های ماکسی

پیراهن های ماکسی آیتم مناسبی برای زیر کت تک زنانه هستند، مخصوصا اگر رنگ کت با پیراهن همخوانی داشته باشد. این ترکیب در کنار کفش های پاشنه بلند و کیف های دستی کوچک استایل شما چشم‌نوازتر می کند.

هنگام انتخاب پیراهن در نظر داشته باشید که از آن برای ایجاد جلوه بیشتر در ظاهرتان می‌خواهید استفاده کنید بنابراین در صورتی که برای پوشاندن قسمتی از لباس تمایل دارید از آن استفاده کنید، بهتر است از کتی با قدی متوسط یا بلند استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید برای جلوه بیشتر در لباستان از آن استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم کتی متناسب با ظاهر لباستان را به تن کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.